неделя, 4 август 2013 г.

Коя си ти?




Коя си ти, не те познавам?
Как изобщо влезе в дома ми?
Тайничко ме гледаш всяка сутрин,
и умело си играеш със ума ми..
Чужда си,
ала си ми позната.
Къде ли съм те виждала преди?
Напомняш ми на някого, на нещо..
и тези твои  черни мамещи  очи..
Дори гласа ти съм го чувала,
къде – не помня,
нито пък кога..
Но в едно съм сигурна –
не си добра жена..
Не си светица,
допускала си много грешки..
И често пъти си била неблагодарна..
Изневерявали са с теб,
а и ти не си била съвсем вярна..
Описвам те така добре с думи,
но коя си ти, не мога да си спомня..
Преглеждам даже старите албуми,
А там те няма. Чужда си.
Обърках се съвсем.
Нека почнем от начало..
Здравей! Коя си ти?
И защо си в моето огледало?

1 коментар:

  1. Безкрайно талантлива си и впечатляваш с всяка думи и послание! Продължавай в същия дух!!!

    ОтговорИзтриване